KLIKK 2021

Liker du å fotografere? Har lyst til å få ditt bilde med på en utstilling?

Foto: Tom Løberg

Porsgrunn Kunstforening inviterer alle som tar bilder – profesjonelle som amatører og uansett alder – til å bidra med et fotografi til sommerens store fotoutstilling.

Fra 15. til 27. juni stiller vi med tomme vegger i lokalene til Kunsthall Grenland.

Bilder ønskes i alle størrelser og uansett tematikk. Det er det samme hva du har tatt bildet med – mobilkamera, digitalt kamera, analogt kamera, pinhole…

Bildene blir montert rett på vegg med nåler/stifter eller på en spiker om det er innrammet.

Har du noe litt utenfor «normalt format» som du ønsker å bidra med, som projeksjon på vegg, lysbilder, serier, store formater eller annet så ta kontakt for å høre om det lar seg gjøre å stille det ut.

Påmeldingsfrist er 29. mai

Du melder deg på ved å sende en epost med navnet og kontaktinformasjon til:

tom@kunsthallgrenland.no

VENNLIGST MERK

Det er ikke nødvendig å oppgi tittel eller sende foto når du melder deg på.

Det er satt en grense på ett fotografi pr person.

Dersom du ønsker å selge fotografiet ditt er dette også mulig ved at vi henger opp en lapp med pris og telefonnummer ved siden av fotografiet. Kjøperen tar da direkte kontakt med deg og avtaler salget. Bildet hentes av kjøper når utstillingen tas ned.

Merk at man må være påmeldt for å kunne delta.

Utstillingen skjer med forbehold: Pga. korona-situasjonen vil restriksjoner og andre omstendigheter kunne ha innvirkning på gjennomføring av utstillingen. Som påmeldt vil du få løpende informasjon om noe endrer seg. Vennligst merk at utstillingen vil kunne bli avlyst med kort varsel, dersom kommunale reguleringer trer i kraft.

MEDLEMSTILBUD

Vi har gleden av å annonsere at PK for denne utstillingen har gjort et samarbeid med CEWE Japan Photo på DownTown i Porsgrunn, som gir 20 prosent rabatt på forstørrelser og rammer til utstillingen.

Praktisk informasjon

Alle forstørrelser over 20×30 tar det litt over en uke å bestille (opp til 10 dager).

Mindre størrelser – 10×10, 10×15, 13×18, 15×15, 15×20, 20×20, 20×25 og 20×30 – kan lages øyeblikkelig på maskinene i CEWE Japan Photos butikk.

NB: Merk at dette tilbudet kun gjelder på CEWE Japan Photos butikk på DownTown i Porsgrunn, ikke på kjedens andre butikker. Tilbudet gjelder også kun i forbindelse med bidrag til utstillingen KLIKK2021.

CEWE_JapanPhoto_RGB

Praktisk informasjon

Innlevering:

Mandag 14. juni mellom klokka 16:00 og 21:00.

NB. Du må selv bringe og hente fotografiet, vi har dessverre ikke kapasitet til å gjøre dette for deg.

En informasjons-epost sendes til alle deltagere med bekreftelse, etter at du har meldt deg på. Du vil få løpende informasjon på epost frem mot åpningen.

Bli medlem!

Følg med på hjemmesiden og i sosiale medier for flere fordeler du får ved å være medlem.

Klikk her for mer informasjon om hvordan du blir medlem

%d bloggere like this: