Liker du å ta bilder?

Porsgrunn Kunstforening inviterer alle som tar bilder – profesjonelle som amatører og uansett alder – til å bidra med et fotografi til høstens store fotomønstring.

Med KLIKK 2021 kunne Kunstforeningen presentere over 60 fotografer til en stor utstilling som ble mottatt med begeistring av et stort publikum.

Nå inviterer vi igjen til alle fotografer til å komme med bilder til kollektivutstilling.

Vi stiller vi alle bidrag som leveres: MEN: Bildene må være under 60×70 cm. Maks 3 bilder pr. fotograf.

Det er ikke lagt noen begrensninger hva du har tatt bildet med – mobilkamera, digitalt kamera, analogt kamera, pinhole…

Innlevering: TIRSDAG 17. OKTOBER mellom kl. 17:00 og 20:00

Utstillingsåpning: 20. oktober i Camera Lucida (Storgata 170).

NB: Vennligst merk at vi ikke har kapasitet til å motta bilder pr post. Kun personlig innlevering.

Publisert av Porsgrunn Kunstforening

Porsgrunn Kunstforening er en kunstforening og formidler av kulturelle aktiviteter, basert i Porsgrunn, Telemark. Foreningen har gjennom året en rekke tilbud til sine medlemmer: Foruten utstillinger, også konserter, foredrag og filmvisninger. Foreningen ble startet i 1957 og er en av landets eldste aktive kunstforeninger.