Nyåpning med PoKuFo

Porsgrunn Kunstforening ønsker velkommen til NYÅPNING!

Lørdag 7. oktober fra kl. 15:00

Over: Henning Dahle. Til venstre: Guro Brudvik Dalene

I forbindelse med at vi fremover skal samarbeide med Camera Lucida om leie av lokaler i Storgata 170, gjennomfører kunstforeningen et lite ansiktsløft.

Bli bedre kjent med PoKuFo.

Ny logo og en utvidelse av programmet. Fremover blir det mer happenings og konserter, vi starter opp med filmvisninger igjen, og vil på sikt gjennomføre såvel foredrag som kurs og workshops.

Alt dette selvsagt parallelt med utstillinger, både i Prosjektrommet og i Camera Lucidas lokaler.

Vi har gleden av å ønske velkommen til en liten åpningssamling førstkommende lørdag:

Kl. 15:00 – åpning i Camera Lucida (Storgata 170, i kjelleren)

Kl. 17:31 – Diktopplesning med Kristian Grennes

Utstillere: Henning Dahle, Guro Dalene, Kristian Grennes, Stine Hartvigsen, Linda Kolstø og Tom Løberg

Enkel servering.

Åpen for alle!

Publisert av Porsgrunn Kunstforening

Porsgrunn Kunstforening er en kunstforening og formidler av kulturelle aktiviteter, basert i Porsgrunn, Telemark. Foreningen har gjennom året en rekke tilbud til sine medlemmer: Foruten utstillinger, også konserter, foredrag og filmvisninger. Foreningen ble startet i 1957 og er en av landets eldste aktive kunstforeninger.